Tuoreimmat kuulumiset ja ideat arvostuslahjoista

JR-Tuote

Liikelahjat eivät ole vain asiakkaille – näin ne vahvistavat työnantajamielikuvaa

Liikelahjat eivät ole vain asiakkaille – näin ne vahvistavat työnantajamielikuvaa

Aki Tahti
      Kun puhutaan liikelahjoista, monille tulee mieleen asiakkaille ja yhteistyökumppaneille jaettavat tuotteet. Mutta entä jos liikelahjat voisi...
Liikelahjat B2B-ympäristössä – Näin rakennat pysyviä asiakassuhteita konkreettisin elein

Liikelahjat B2B-ympäristössä – Näin rakennat pysyviä asiakassuhteita konkreettisin elein

Aki Tahti
      Liiketoiminta yritysten välillä ei ole pelkkää kauppaa – se on luottamusta, yhteistyötä ja pitkäjänteistä suhteen rakentamista. Yksi yksink...

Liikelahjat – Asiakaskokemuksen viimeinen silaus, joka jää mieleen

Aki Tahti
Asiakaskokemus ei pääty kauppaan – se huipentuu siihen, miltä asiakas tuntee olonsa kaupan jälkeen. Juuri siinä hetkessä liikelahja voi muuttaa tyy...
Liikelahjat, jotka tukevat myyntiä – Näin erottuvat yritykset muistetaan

Liikelahjat, jotka tukevat myyntiä – Näin erottuvat yritykset muistetaan

Aki Tahti
Mikä yhdistää yrityksiä, jotka saavat jatkuvasti uusia asiakkaita ja pitävät vanhat tyytyväisinä? Ei pelkästään hyvä tuote tai palvelu. Ei pelkästä...
Liikelahjat digiajassa – kilpailuetu, jota algoritmit eivät ohita

Liikelahjat digiajassa – kilpailuetu, jota algoritmit eivät ohita

Aki Tahti
Liikelahjat digiajassa – kilpailuetu, jota algoritmit eivät ohita Verkkomainoksia näytetään tuhansia päivässä. Sosiaalisen median syötteet vilis...
Liikelahjat – Modernin yrityksen kädenjälki asiakkaille ja henkilöstölle

Liikelahjat – Modernin yrityksen kädenjälki asiakkaille ja henkilöstölle

Aki Tahti
Liikelahjat eivät ole enää vain logollisia kyniä ja avaimenperiä. Ne ovat osa yrityksesi tarinaa, arvoja ja asiakaskokemusta. Fiksut yritykset eivä...
Liikelahjat – Strateginen työkalu brändisi muistettavuuden ja asiakassuhteiden vahvistamiseen

Liikelahjat – Strateginen työkalu brändisi muistettavuuden ja asiakassuhteiden vahvistamiseen

Aki Tahti
Yritykset, jotka ymmärtävät liikelahjojen todellisen arvon, erottuvat kilpailijoistaan – ei pelkästään laadulla, vaan muistettavuudella. Liikelahja...
Liikelahjat – Yrityksen näkymätön kädenpuristus, joka jää mieleen

Liikelahjat – Yrityksen näkymätön kädenpuristus, joka jää mieleen

Aki Tahti
Yrityksen maine ei synny vain tuotteista tai palveluista – se syntyy tunteista. Ja yksi tehokkaimmista tavoista herättää oikea tunne on liikelahja....
Liikelahjat – Strateginen keino kasvattaa myyntiä ja vahvistaa asiakassuhteita

Liikelahjat – Strateginen keino kasvattaa myyntiä ja vahvistaa asiakassuhteita

Aki Tahti
Liikelahjat ovat paljon enemmän kuin logolla varustettuja tuotteita. Ne ovat psykologisesti vaikuttava tapa rakentaa luottamusta, kiitollisuutta j...
Liikelahjat – Brändinäkyvyyttä siellä, missä asiakkaasi elää ja työskentelee

Liikelahjat – Brändinäkyvyyttä siellä, missä asiakkaasi elää ja työskentelee

Aki Tahti
Liikelahjat – Brändinäkyvyyttä siellä, missä asiakkaasi elää ja työskentelee Mainontaa on kaikkialla. Mutta missä kohtaat asiakkaasi oikeasti – i...
Liikelahjat – Salainen kilpailuetu, josta harva puhuu

Liikelahjat – Salainen kilpailuetu, josta harva puhuu

Aki Tahti
Markkinointibudjetit kasvavat. Mainokset täyttävät somen ja sähköpostit. Mutta mikä markkinointikeino kulkee asiakkaan mukana päivittäin, ilman jat...
Liikelahjat – Pieni ele, joka teki ison vaikutuksen

Liikelahjat – Pieni ele, joka teki ison vaikutuksen

Aki Tahti
Matti oli hiljattain tehnyt suuren IT-palvelusopimuksen uuden kumppaniyrityksen kanssa. Kaikki meni teknisesti nappiin, ja projektikin päättyi aika...
Liikelahjat – Konkreettinen keino kasvattaa myyntiä ja asiakasuskollisuutta

Liikelahjat – Konkreettinen keino kasvattaa myyntiä ja asiakasuskollisuutta

Aki Tahti
Usein liikelahjoista puhutaan kohteliaisuutena tai “kivan eleenä”. Todellisuudessa ne ovat paljon enemmän: liikelahjat ovat taktinen väline, jolla ...
Liikelahjat – Nopein tapa erottua ja jäädä asiakkaan mieleen

Liikelahjat – Nopein tapa erottua ja jäädä asiakkaan mieleen

Aki Tahti
Tunnistatko tämän: olet juuri tehnyt hyvän kaupan, asiakkaalta tulee kiitos, mutta yhteys jää vähitellen etäiseksi. Se oli siinä. Mutta entä jos si...
Liikelahjat – Tehokas tapa tehdä vaikutus ilman sanoja

Liikelahjat – Tehokas tapa tehdä vaikutus ilman sanoja

Aki Tahti
Liikelahjat – Tehokas tapa tehdä vaikutus ilman sanoja Hyvä liikelahja ei vaadi selittelyä. Kun asiakas avaa pakkauksen, katsoo tuotetta ja ajat...
Liikelahjat – Älykäs tapa rakentaa luottamusta ja lisätä asiakasuskollisuutta

Liikelahjat – Älykäs tapa rakentaa luottamusta ja lisätä asiakasuskollisuutta

Aki Tahti
Moderni liiketoiminta ei rakennu enää pelkän tuotteen tai hinnan ympärille. Se rakentuu kokemuksista, muistijäljistä ja tunteesta. Siksi liikelahja...
Liikelahjat – Strateginen osa asiakaskokemusta ja brändin kasvua

Liikelahjat – Strateginen osa asiakaskokemusta ja brändin kasvua

Aki Tahti
Liiketoiminnan ydin ei ole tuote eikä palvelu – vaan ihmissuhde. Ja parhaat asiakassuhteet eivät synny sattumalta, vaan pienistä, harkituista teois...
Liikelahjat – Tavoita asiakkaasi fiksusti ja vaikuttavasti

Liikelahjat – Tavoita asiakkaasi fiksusti ja vaikuttavasti

Aki Tahti
Mikä on yrityksesi hiljaisin mutta tehokkain myyntikanava? Vastaus voi yllättää: liikelahjat. Kun asiakas käyttää brändättyä tuotettasi viikosta to...
Liikelahjat – Pieni ele, suuri liiketoimintavaikutus

Liikelahjat – Pieni ele, suuri liiketoimintavaikutus

Aki Tahti
Yrityksesi voi panostaa mainontaan, myyntiin ja automaatioon – mutta mikään ei korvaa henkilökohtaista muistamista. Liikelahjat ovat konkreettinen ...
Liikelahjat – Mitä fiksut yritykset tekevät, kun haluavat asiakkaan muistavan?

Liikelahjat – Mitä fiksut yritykset tekevät, kun haluavat asiakkaan muistavan?

Aki Tahti
Yrityksesi kilpailee huomiosta joka päivä. Sähköpostit, tarjoukset, somesisällöt – ne unohtuvat hetkessä. Mutta yksi asia pysyy: liikelahjat, jotka...
Liikelahjat – Kun haluat jäädä asiakkaasi mieleen silloinkin, kun et ole paikalla

Liikelahjat – Kun haluat jäädä asiakkaasi mieleen silloinkin, kun et ole paikalla

Aki Tahti
Kuvittele asiakastasi työpäivän keskellä. Hän nostaa kahvikupin huulilleen – kupin, jossa on sinun yrityksesi logo. Hetki on arkinen, mutta se on m...
Liikelahjat – Helppo tapa tehdä vaikutus, joka kestää

Liikelahjat – Helppo tapa tehdä vaikutus, joka kestää

Aki Tahti
Haluatko tehdä pysyvän vaikutuksen asiakkaaseesi tai yhteistyökumppaniisi? Et ole yksin. Nykyajan hektisessä liiketoimintaympäristössä huomion saam...
Liikelahjat 2025 – Miksi jokaisen menestyvän yrityksen kannattaa hyödyntää niitä?

Liikelahjat 2025 – Miksi jokaisen menestyvän yrityksen kannattaa hyödyntää niitä?

Aki Tahti
Markkinointi on muuttunut. Mainokset ovat hetkellisiä. Sosiaalinen media on täynnä sisältöä. Mutta yksi asia on pysynyt tehokkaana vuosikymmenestä ...
Liikelahjat – Älykäs ja inhimillinen tapa vaikuttaa asiakkaaseen

Liikelahjat – Älykäs ja inhimillinen tapa vaikuttaa asiakkaaseen

Aki Tahti
Kun muut yritykset kilpailevat hinnalla tai algoritmilla, fiksut brändit panostavat siihen, mikä todella jää mieleen: inhimillisyyteen. Juuri tätä ...
Liikelahjat – Todistetusti toimiva tapa erottua ja lisätä asiakasuskollisuutta

Liikelahjat – Todistetusti toimiva tapa erottua ja lisätä asiakasuskollisuutta

Aki Tahti
Etsitkö tapaa jäädä asiakkaasi mieleen vielä silloinkin, kun et ole yhteydessä? Liikelahjat ovat yksi harvoista markkinointitoimenpiteistä, joka yh...
Liikelahjat – Kun sanat eivät riitä, anna lahja joka kertoo enemmän

Liikelahjat – Kun sanat eivät riitä, anna lahja joka kertoo enemmän

Aki Tahti
Markkinointi, myynti ja asiakaspalvelu kilpailevat kaikki samasta asiasta: asiakkaan huomiosta ja luottamuksesta. Mutta joskus pelkkä viesti ei rii...
Liikelahjat – Miten luoda pysyvä vaikutus yhdellä eleellä?

Liikelahjat – Miten luoda pysyvä vaikutus yhdellä eleellä?

Aki Tahti
Kilpailu asiakkaiden huomiosta on kovempaa kuin koskaan. Mainoksia vilkkuu jokaisessa kanavassa, mutta vain harva niistä jää mieleen. Yksi keino ku...
Liikelahjat tapahtumiin – näin rakennat muistettavan asiakaskokemuksen messuilla ja tilaisuuksissa

Liikelahjat tapahtumiin – näin rakennat muistettavan asiakaskokemuksen messuilla ja tilaisuuksissa

Aki Tahti
Tapahtuma on hetki – liikelahja tekee siitä muistettavan Messut, asiakastilaisuudet, seminaarit ja pop-upit tarjoavat arvokkaita kohtaamisia. Mutta...
Liikelahjat – Enemmän kuin lahja: strateginen työkalu asiakassuhteiden rakentamiseen

Liikelahjat – Enemmän kuin lahja: strateginen työkalu asiakassuhteiden rakentamiseen

Aki Tahti
Liikelahjat eivät ole vain pieniä kiitoksia. Ne ovat voimakas, mutta hienovarainen tapa muistuttaa asiakkaita ja yhteistyökumppaneita siitä, että h...
Liikelahjat – Yrityksesi hiljainen käyntikortti, joka puhuu puolestasi

Liikelahjat – Yrityksesi hiljainen käyntikortti, joka puhuu puolestasi

Aki Tahti
Yrityksesi voi lähettää satoja sähköposteja, ajaa mainoskampanjoita ja järjestää asiakastapahtumia – mutta yksikään niistä ei välttämättä jätä yhtä...

Ota yhteyttä