Ajankohtaista

Liikelahjat eivät ole vain asiakkaille – näin ne vahvistavat työnantajamielikuvaa
Kun puhutaan liikelahjoista, monille tulee mieleen asiakkaille ja yhteistyökumppaneille jaettavat tuotteet. Mutta entä jos liikelahjat voisi...

Liikelahjat B2B-ympäristössä – Näin rakennat pysyviä asiakassuhteita konkreettisin elein
Liiketoiminta yritysten välillä ei ole pelkkää kauppaa – se on luottamusta, yhteistyötä ja pitkäjänteistä suhteen rakentamista.
Yksi yksink...
Liikelahjat – Asiakaskokemuksen viimeinen silaus, joka jää mieleen
Asiakaskokemus ei pääty kauppaan – se huipentuu siihen, miltä asiakas tuntee olonsa kaupan jälkeen. Juuri siinä hetkessä liikelahja voi muuttaa tyy...

Liikelahjat, jotka tukevat myyntiä – Näin erottuvat yritykset muistetaan
Mikä yhdistää yrityksiä, jotka saavat jatkuvasti uusia asiakkaita ja pitävät vanhat tyytyväisinä?
Ei pelkästään hyvä tuote tai palvelu.
Ei pelkästä...

Liikelahjat digiajassa – kilpailuetu, jota algoritmit eivät ohita
Liikelahjat digiajassa – kilpailuetu, jota algoritmit eivät ohita
Verkkomainoksia näytetään tuhansia päivässä. Sosiaalisen median syötteet vilis...

Liikelahjat – Modernin yrityksen kädenjälki asiakkaille ja henkilöstölle
Liikelahjat eivät ole enää vain logollisia kyniä ja avaimenperiä. Ne ovat osa yrityksesi tarinaa, arvoja ja asiakaskokemusta. Fiksut yritykset eivä...

Liikelahjat – Strateginen työkalu brändisi muistettavuuden ja asiakassuhteiden vahvistamiseen
Yritykset, jotka ymmärtävät liikelahjojen todellisen arvon, erottuvat kilpailijoistaan – ei pelkästään laadulla, vaan muistettavuudella. Liikelahja...

Liikelahjat – Yrityksen näkymätön kädenpuristus, joka jää mieleen
Yrityksen maine ei synny vain tuotteista tai palveluista – se syntyy tunteista. Ja yksi tehokkaimmista tavoista herättää oikea tunne on liikelahja....

Liikelahjat – Strateginen keino kasvattaa myyntiä ja vahvistaa asiakassuhteita
Liikelahjat ovat paljon enemmän kuin logolla varustettuja tuotteita. Ne ovat psykologisesti vaikuttava tapa rakentaa luottamusta, kiitollisuutta j...

Liikelahjat – Brändinäkyvyyttä siellä, missä asiakkaasi elää ja työskentelee
Liikelahjat – Brändinäkyvyyttä siellä, missä asiakkaasi elää ja työskentelee
Mainontaa on kaikkialla. Mutta missä kohtaat asiakkaasi oikeasti – i...

Liikelahjat – Salainen kilpailuetu, josta harva puhuu
Markkinointibudjetit kasvavat. Mainokset täyttävät somen ja sähköpostit. Mutta mikä markkinointikeino kulkee asiakkaan mukana päivittäin, ilman jat...

Liikelahjat – Pieni ele, joka teki ison vaikutuksen
Matti oli hiljattain tehnyt suuren IT-palvelusopimuksen uuden kumppaniyrityksen kanssa. Kaikki meni teknisesti nappiin, ja projektikin päättyi aika...

Liikelahjat – Konkreettinen keino kasvattaa myyntiä ja asiakasuskollisuutta
Usein liikelahjoista puhutaan kohteliaisuutena tai “kivan eleenä”. Todellisuudessa ne ovat paljon enemmän: liikelahjat ovat taktinen väline, jolla ...

Liikelahjat – Nopein tapa erottua ja jäädä asiakkaan mieleen
Tunnistatko tämän: olet juuri tehnyt hyvän kaupan, asiakkaalta tulee kiitos, mutta yhteys jää vähitellen etäiseksi. Se oli siinä. Mutta entä jos si...

Liikelahjat – Tehokas tapa tehdä vaikutus ilman sanoja
Liikelahjat – Tehokas tapa tehdä vaikutus ilman sanoja
Hyvä liikelahja ei vaadi selittelyä. Kun asiakas avaa pakkauksen, katsoo tuotetta ja ajat...

Liikelahjat – Älykäs tapa rakentaa luottamusta ja lisätä asiakasuskollisuutta
Moderni liiketoiminta ei rakennu enää pelkän tuotteen tai hinnan ympärille. Se rakentuu kokemuksista, muistijäljistä ja tunteesta. Siksi liikelahja...

Liikelahjat – Strateginen osa asiakaskokemusta ja brändin kasvua
Liiketoiminnan ydin ei ole tuote eikä palvelu – vaan ihmissuhde. Ja parhaat asiakassuhteet eivät synny sattumalta, vaan pienistä, harkituista teois...

Liikelahjat – Tavoita asiakkaasi fiksusti ja vaikuttavasti
Mikä on yrityksesi hiljaisin mutta tehokkain myyntikanava? Vastaus voi yllättää: liikelahjat.
Kun asiakas käyttää brändättyä tuotettasi viikosta to...

Liikelahjat – Pieni ele, suuri liiketoimintavaikutus
Yrityksesi voi panostaa mainontaan, myyntiin ja automaatioon – mutta mikään ei korvaa henkilökohtaista muistamista. Liikelahjat ovat konkreettinen ...

Liikelahjat – Mitä fiksut yritykset tekevät, kun haluavat asiakkaan muistavan?
Yrityksesi kilpailee huomiosta joka päivä. Sähköpostit, tarjoukset, somesisällöt – ne unohtuvat hetkessä. Mutta yksi asia pysyy: liikelahjat, jotka...

Liikelahjat – Kun haluat jäädä asiakkaasi mieleen silloinkin, kun et ole paikalla
Kuvittele asiakastasi työpäivän keskellä. Hän nostaa kahvikupin huulilleen – kupin, jossa on sinun yrityksesi logo. Hetki on arkinen, mutta se on m...

Liikelahjat – Helppo tapa tehdä vaikutus, joka kestää
Haluatko tehdä pysyvän vaikutuksen asiakkaaseesi tai yhteistyökumppaniisi? Et ole yksin. Nykyajan hektisessä liiketoimintaympäristössä huomion saam...

Liikelahjat 2025 – Miksi jokaisen menestyvän yrityksen kannattaa hyödyntää niitä?
Markkinointi on muuttunut. Mainokset ovat hetkellisiä. Sosiaalinen media on täynnä sisältöä. Mutta yksi asia on pysynyt tehokkaana vuosikymmenestä ...

Liikelahjat – Älykäs ja inhimillinen tapa vaikuttaa asiakkaaseen
Kun muut yritykset kilpailevat hinnalla tai algoritmilla, fiksut brändit panostavat siihen, mikä todella jää mieleen: inhimillisyyteen. Juuri tätä ...

Liikelahjat – Todistetusti toimiva tapa erottua ja lisätä asiakasuskollisuutta
Etsitkö tapaa jäädä asiakkaasi mieleen vielä silloinkin, kun et ole yhteydessä? Liikelahjat ovat yksi harvoista markkinointitoimenpiteistä, joka yh...

Liikelahjat – Kun sanat eivät riitä, anna lahja joka kertoo enemmän
Markkinointi, myynti ja asiakaspalvelu kilpailevat kaikki samasta asiasta: asiakkaan huomiosta ja luottamuksesta. Mutta joskus pelkkä viesti ei rii...

Liikelahjat – Miten luoda pysyvä vaikutus yhdellä eleellä?
Kilpailu asiakkaiden huomiosta on kovempaa kuin koskaan. Mainoksia vilkkuu jokaisessa kanavassa, mutta vain harva niistä jää mieleen. Yksi keino ku...

Liikelahjat tapahtumiin – näin rakennat muistettavan asiakaskokemuksen messuilla ja tilaisuuksissa
Tapahtuma on hetki – liikelahja tekee siitä muistettavan
Messut, asiakastilaisuudet, seminaarit ja pop-upit tarjoavat arvokkaita kohtaamisia. Mutta...

Liikelahjat – Enemmän kuin lahja: strateginen työkalu asiakassuhteiden rakentamiseen
Liikelahjat eivät ole vain pieniä kiitoksia. Ne ovat voimakas, mutta hienovarainen tapa muistuttaa asiakkaita ja yhteistyökumppaneita siitä, että h...

Liikelahjat – Yrityksesi hiljainen käyntikortti, joka puhuu puolestasi
Yrityksesi voi lähettää satoja sähköposteja, ajaa mainoskampanjoita ja järjestää asiakastapahtumia – mutta yksikään niistä ei välttämättä jätä yhtä...