Ajankohtaista

Liikelahjat – Pieni ele, suuri liiketoimintavaikutus
Yrityksesi voi panostaa mainontaan, myyntiin ja automaatioon – mutta mikään ei korvaa henkilökohtaista muistamista. Liikelahjat ovat konkreettinen ...

Liikelahjat – Mitä fiksut yritykset tekevät, kun haluavat asiakkaan muistavan?
Yrityksesi kilpailee huomiosta joka päivä. Sähköpostit, tarjoukset, somesisällöt – ne unohtuvat hetkessä. Mutta yksi asia pysyy: liikelahjat, jotka...

Liikelahjat – Kun haluat jäädä asiakkaasi mieleen silloinkin, kun et ole paikalla
Kuvittele asiakastasi työpäivän keskellä. Hän nostaa kahvikupin huulilleen – kupin, jossa on sinun yrityksesi logo. Hetki on arkinen, mutta se on m...

Liikelahjat – Helppo tapa tehdä vaikutus, joka kestää
Haluatko tehdä pysyvän vaikutuksen asiakkaaseesi tai yhteistyökumppaniisi? Et ole yksin. Nykyajan hektisessä liiketoimintaympäristössä huomion saam...

Liikelahjat 2025 – Miksi jokaisen menestyvän yrityksen kannattaa hyödyntää niitä?
Markkinointi on muuttunut. Mainokset ovat hetkellisiä. Sosiaalinen media on täynnä sisältöä. Mutta yksi asia on pysynyt tehokkaana vuosikymmenestä ...

Liikelahjat – Älykäs ja inhimillinen tapa vaikuttaa asiakkaaseen
Kun muut yritykset kilpailevat hinnalla tai algoritmilla, fiksut brändit panostavat siihen, mikä todella jää mieleen: inhimillisyyteen. Juuri tätä ...

Liikelahjat – Todistetusti toimiva tapa erottua ja lisätä asiakasuskollisuutta
Etsitkö tapaa jäädä asiakkaasi mieleen vielä silloinkin, kun et ole yhteydessä? Liikelahjat ovat yksi harvoista markkinointitoimenpiteistä, joka yh...

Liikelahjat – Kun sanat eivät riitä, anna lahja joka kertoo enemmän
Markkinointi, myynti ja asiakaspalvelu kilpailevat kaikki samasta asiasta: asiakkaan huomiosta ja luottamuksesta. Mutta joskus pelkkä viesti ei rii...

Liikelahjat – Miten luoda pysyvä vaikutus yhdellä eleellä?
Kilpailu asiakkaiden huomiosta on kovempaa kuin koskaan. Mainoksia vilkkuu jokaisessa kanavassa, mutta vain harva niistä jää mieleen. Yksi keino ku...

Liikelahjat tapahtumiin – näin rakennat muistettavan asiakaskokemuksen messuilla ja tilaisuuksissa
Tapahtuma on hetki – liikelahja tekee siitä muistettavan
Messut, asiakastilaisuudet, seminaarit ja pop-upit tarjoavat arvokkaita kohtaamisia. Mutta...

Liikelahjat – Enemmän kuin lahja: strateginen työkalu asiakassuhteiden rakentamiseen
Liikelahjat eivät ole vain pieniä kiitoksia. Ne ovat voimakas, mutta hienovarainen tapa muistuttaa asiakkaita ja yhteistyökumppaneita siitä, että h...

Liikelahjat – Yrityksesi hiljainen käyntikortti, joka puhuu puolestasi
Yrityksesi voi lähettää satoja sähköposteja, ajaa mainoskampanjoita ja järjestää asiakastapahtumia – mutta yksikään niistä ei välttämättä jätä yhtä...

Liikelahjat: Enemmän kuin pelkkä ele – näin luot pysyviä suhteita
Yritysmaailmassa ensivaikutelma on kaikki kaikessa, mutta entä pysyvä vaikutelma? Liikelahjat ovat paljon enemmän kuin vain pieniä huomionosoituks...

Liikelahjat – Pienellä eleellä suuria vaikutuksia liiketoimintaasi
Yritysmaailmassa menestyksen salaisuus ei ole pelkästään tuote tai palvelu – vaan se, miten saat asiakkaasi tuntemaan. Tässä kohtaa liikelahjat ast...

Liikelahjat – Näin rakennat muistettavan brändikokemuksen fyysisellä lahjalla
Nykyajan digitaalisessa maailmassa, jossa mainokset vilkkuvat joka suunnasta ja sähköpostilaatikko täyttyy päivittäin tarjouksista, liikelahjat tar...

Liikelahjat – Oivaltava tapa rakentaa pitkäaikaisia asiakassuhteita
Oletko koskaan miettinyt, mikä erottaa mieleenpainuvan brändin kilpailijoistaan? Usein kyse on pienistä, mutta merkityksellisistä teoista. Liikelah...

Liikelahjat – Yrityksesi tehokkain ja aliarvostetuin markkinointikanava
Kun puhutaan markkinoinnista, useimmat yritykset ajattelevat digimainontaa, sosiaalista mediaa tai hakukoneita. Mutta yksi tehokkaimmista – ja usei...

Liikelahjat 2025 – Näin valitset vaikuttavimmat liikelahjat asiakkaillesi ja henkilöstöllesi
Liikelahjat ovat nousseet yhdeksi tehokkaimmista brändinrakennuksen ja asiakassuhteiden ylläpidon keinoista. Kun kilpailu asiakkaiden huomiosta kir...

Liikelahjat – tehokas tapa erottua kilpailijoista ja vahvistaa brändiä
Liikelahjat ovat paljon enemmän kuin pelkkiä tavaroita – ne ovat osa yrityksesi tarinaa ja imagoa. Laadukkaasti valitut liikelahjat kertovat yrityk...

Liikelahjat – tehokas tapa vahvistaa asiakassuhteita ja brändiä
Liikelahjat ovat olennainen osa yritysten suhdetoimintaa ja brändinrakennusta. Ne eivät ainoastaan ilahduta vastaanottajaa, vaan myös viestivät yri...

Pienyrityksen liikelahjat – vaikuta pienellä budjetilla, suurella sydämellä
Liikelahjat eivät ole vain suuryritysten juttu
Moni pienyrittäjä ajattelee, ettei liikelahjoihin ole varaa. Todellisuudessa fiksusti valittu, arvok...

Yrityslahjat rekrytoinnin tukena – näin houkuttelet ja sitoutat osaajia
Lahja voi olla enemmän kuin ele – se voi olla syy hakea teille töihin
Nykyisessä työmarkkinassa osaajat valitsevat tarkasti, mihin yritykseen halua...

Kausilahjat asiakkaille – kuinka hyödyntää vuodenajat liikelahjoissa?
Vuodenaikojen voima markkinoinnissa – älä jätä käyttämättä
Markkinointi on ajoitusta – ja myös liikelahjojen kohdalla se pitää paikkansa. Kun lahja...

Liikelahjat – Älykäs valinta, joka jää mieleen
Liikelahjat ovat yritysmaailman hiljaisia vaikuttajia. Ne rakentavat luottamusta, vahvistavat yritysmielikuvaa ja erottavat sinut kilpailijoistasi ...

Liikelahjat – Vahvista brändiä ja asiakassuhteita fiksusti
Liikelahjat ovat yksi tehokkaimmista keinoista rakentaa pitkäaikaisia asiakassuhteita, vahvistaa yrityskuvaa ja jäädä mieleen positiivisesti. JR Tu...

Liikelahjat vastuullisesti – näin brändisi viestii arvoja, ei vain logoa
Vastuullisuus ei ole enää valinta – se on odotus
Asiakkaat, sidosryhmät ja työntekijät odottavat tänä päivänä yrityksiltä enemmän kuin tuotteita ja...

Liikelahjat tapahtumissa – näin teet messuosastostasi unohtumattoman
Messuilla jokainen kilpailija taistelee huomiosta – erottuminen ratkaisee
Tapahtumissa, messuilla ja asiakastilaisuuksissa kävijöitä pommitetaan es...

Liikelahjat osana rekrytointia – näin houkuttelet ja sitoutat huippuosaajat
Kilpailu osaajista on kovempaa kuin koskaan – erotu fiksusti
Työntekijät valitsevat tänä päivänä työpaikkansa samalla tavalla kuin kuluttajat bränd...

Miten lahja voi avata oven kauppaan – liikelahjat myynnin tukena
Myynti on ihmissuhdetyötä – lahja auttaa avaamaan oven
Kylmä soitto. LinkedIn-viesti. Sähköposti.
Usein reaktio on sama: ”Kiitos, mutta ei kiinnost...

5 tapaa hyödyntää liikelahjoja osana vastuullisuusviestintää
Vastuullisuus ei ole vain sana – se on tekoja, jotka näkyvät
Yhä useampi asiakas, työntekijä ja yhteistyökumppani odottaa yritykseltä arvojen mukai...