Usein kysytyt kysymykset

Tarjouspyynnöt ja tilausvahvistukset

Meille voi lähettää tarjouspyynnön suoraan nettisivujemme kautta. Kerää tarjouskoriin haluamasi tuotteet haluamillesi määrille. Tarjouksen lisätietoihin voi alustavasti kirjoittaa miten ja minkälaisia merkkauksia tuotteeseen halutaan tehdä. Tarjouspyyntöön on tärkeä laittaa ostajan yhteystiedot. Vastaamme tarjouspyyntöön viimeistään 2 työpäivän kuluessa. Jos tarve on kiireellinen meihin voi aina olla yhteydessä suoraan joko soittamalla tai sähköpostilla. Katso kohta yhteystiedot.

Nettisivuilla näkyvät hinnat ovat tuotteiden yksikköhintoja. Joissakin tuotteissa yksikköhinta määräytyy minimitilausmäärän mukaan. Tuotteiden lopulliset hinnat määrittyvät aina tarjouksessa esitettyjen määrien ja merkkaustoiveiden mukaan. Myös merkkauksien hinnoissa otetaan huomioon tuotteiden määrä. Suuremmat määrät takaavat halvemmat yksikköhinnat.

Tarjouspyynnön saatuamme olemme asiakkaaseen yhteydessä. Kaupanteon prosessi on meidän ja asiakkaan välistä yhteistyötä, jonka aikana tarkentuu tuotteiden hinnat, merkkaustavat sekä toimitusajat. Asiakas lähettää meille myös aineiston (esim. logo, kuva, teksti), joka halutaan merkattavaksi tuotteisiin. Ennen kuin tuotanto aloitetaan, hyväksytämme vedoksen asiakkaalla.

Vedos on asiakkaan hyväksymä lopullinen kuvamalli siitä miltä tuotteeseen haluttu merkkaus tulee näyttämään. Asiakas voi muokata vedosta ennen vedoksen lopullista hyväksymistä. Kun vedos on hyväksytty, aloitamme tuotannon. On hyvä huomioida, että digitaalisissa vedoksissa esim. painovärit saattavat näyttää hieman eriltä kuin lopullisessa lopputuloksessa.

Tilausvahvistus on molempia kaupan osapuolia sitova dokumentti, josta käy ilmi asiakkaan tilaamien tuotteiden määrät, hinnat, merkkaus ja toimitusajat. Tilausvahvistusta varten pyydämme myös asiakkaan laskutustiedot sekä toimitusosoitteen.

Tuotteiden merkkaus ja kustomointi

Tuotteen materiaalista, koosta ja muodosta riippuen useimmat tekstiilituotteet ovat merkattavissa seuraavasti: silkkipainatus, digipainatus, merkki, sublimaatiopainatus, brodeeraus, 3D brodeeraus ja kaiverrus.

Tuotteen materiaalista, koosta ja muodosta riippuen useimmat kovat tuotteet voidaan merkata seuraavin keinoin: tampopainatus, silkkipainatus, sublimaatiopainatus, digipainatus, UV-painatus ja laserkaiverrus.

Tuotteiden toimitus ja toimitusajat

Toimitusajat riippuvat paljon tuotteista, kustomoinnista, sekä määristä. Normaali toimitusaika on noin 2-4 viikkoa vedoksen hyväksymisen jälkeen. Kannustamme asiakkaitamme aina tekemään tilauksen hyvissä ajoin etenkin, jos valmiit tuotteet tarvitaan tiettyyn päivämäärään mennessä (esim. messut ja tapahtumat). Olemme kuitenkin monissa asioissa todella nopeita ja joustavia, jotta tuotteet saadaan toimitettua asiakkaalle ajoissa.

Valmiit tuotteet voidaan toimittaa suoraan yrityksen toimipisteelle tai muuhun etukäteen sovittuun osoitteeseen. Asiakas voi halutessaan tulla myös noutamaan valmiit tuotteet JR-Tuotteen toimipisteeltä.

Tavoitteemme on aina toimittaa tuotteet asiakkaalle sovittuun päivämäärään mennessä. On kuitenkin hyvä huomioida, että toimitusaikoihin voi vaikuttaa maailmanlaajuiset toimitusketju- ja kuljetushäiriöt, minkä vuoksi arvioitu toimitusaika voi joskus venyä. Pidämme kuitenkin asiakkaan aina ajan tasalla tällaisien tilanteiden sattuessa.

Laskutus

Lähetämme laskun sen jälkeen, kun tuotteet ovat lähetetty meiltä kohti niiden lopullista määränpäätä. Lähetämme laskun ensisijaisesti sähköisesti verkkolaskulla, mutta lasku on mahdollista lähettää myös sähköpostiin. Emme postita laskuja. Standardi maksuaika on 14 päivää netto, ja viivästyskorko on 10.

Laskussa näkyvä loppusumma on tilausvahvistuksen mukainen + alv. (24%). Laskuun lisätään myös toteutuneet lähetyskulut.

Jos laskun tiedoissa on virhe, ole meihin yhteydessä ja teemme teille hyvityslaskun sekä uuden laskun korjatuilla tiedoilla.

Reklamointi

JR-Tuote Oy tekee yhteistyötä monien eri ammattitaitoisten valmistajien kanssa. Jos merkkaus ei vastaa hyväksyttyä vedosta, asiakas voi tehdä reklamaation ja voimme teettää uudet tuotteet reklamoitujen tilalle.

JR-Tuote Oy vastaa myymiensä tuotteiden laadusta yhdessä edustamiemme päämiesten kanssa. Jos tuote on viallinen, pyydämme asiakkaitamme olemaan yhteydessä meihin, jotta voimme reklamoida tuotteet. Riippuen asiakkaidemme tarpeista tilaamme viallisten tuotteiden tilalle uudet tai hyvitämme vialliset tuotteet laskussa.

Toimipaikka ja tapaamiset

Kyllä! Näyttelytilamme sijaitsevat Tampereella, jonne voi aina tulla asioimaan kanssamme. Vaikka toimitilamme sijaitsevat Tampereella palvelemme valtakunnallisesti.

Meidän on mahdollista järjestää tapaamisia asiakkaiden toiveiden mukaisesti. Kaikki ovat aina tervetulleita näyttelytiloihimme Tampereelle, mutta tarvittaessa myyntiedustajamme voivat tulla myös asiakkaan valitsemaan paikkaan. Etätapaamiset onnistuvat aina myös.

Asiakaspalvelu

Soita meille! +358 50 490 8936

Lähetä sähköpostia

Voit lähettää meille myös sähköpostia mikael.ruohonen@jr-tuote.fi